CONCURS “Guanya’t un punt”. Edició 2020

Avui, i malgrat el confinament, s’ha pogut fer públic el veredicte dels guanyadors al concurs “Guanya’t un punt” que organitza cada any la Biblioteca de Montcada. Aquest any ha arribat a la seva 31a edició i, tot i que haurem d’esperar a que es restableixin els equipaments municipals per ser impresos i distribuïts, us deixem les mostres perquè veieu quina imaginació i creativitat tenen els infants i joves del nostre municipi. Enguany, s’han presentat 2050 participants i no volem ni imaginar la difícil tasca que deu haver tingut el jurat per fer la selecció definitiva. Malgrat i que la decisió s’ha fet pública avui, el jurat -format per professionals del disseny gràfic i personal de les regidories de Cultura i Patrimoni i de Comunicació Municipal-, ja es varen reunir abans del decret d’estat d’alarma. Per això, avui s’ha pogut fer públic. Entre tots els premiats, destaquem els 10 alumnes de l’escola que han rebut alguna menció especial. Els diferenciem per categories:

Categoria A (Infantil) Guanyadora Júlia Bolívar  (P5B)
Categoria B (Inicial) Guanyadors Héctor López (1rB)

Taha Taourarti (2nA)

Accèsit Aleix Carriel (1rB)
Categoria C (Mitjà) Guanyadors Albert Gisbert (3rB)

Ilias Khamal (4tA)

Accèsit Alícia Castilla (3rB)
Categoria D (Superior) Guanyadora Soukaina Asakkach (6èA)
Accèsits Candela Cendón (6èB)

Paula Gracia (6èB)

Moltes felicitats a tots els participants i un reconeixement molt especial per a aquests deu destacats. Sou uns i unes artistes!

1. Nancy

Moltes felicitats a tots els guanyadors i guanyadores. I a tota l’escola per la seva participació en el concurs cada any. Tenim grans artistes encara que no tots poden guanyar.

2. Sònia Cortiella

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores i també a tots els participants! Tots i totes ho heu fet molt bé! Segur que el jurat ho ha tingut ben difícil per triar els millors!