CONCURS FOTOGRÀFIC LITERARI

Quan vàrem acordar suprimir el concurs de pastissos donada la situació actual, poc ens podíem imaginar l’èxit que acabaria tenint el concurs literari fotogràfic. Finalment, heu estat més de 50 els participants i, tal i com ja acostuma a passar en el concurs de pastissos, un any més i malgrat i el canvi de modalitat, ens heu tornat a meravellar. Donada l’elevada participació i la qualitat de les imatges presentades, el jurat va considerar convenient oferir dos reconeixements per categoria; un primer premi i també un accèssit.

Des d’aquí fem una menció especial a la Marta León, persona aliena a l’escola i publicista de formació i professió que va formar part del jurat en la dificilíssima tasca de seleccionar les aportacions més destacades.

Us agraïm enormement A TOTS ELS PARTICIPANTS el vostre seguiment en aquesta iniciativa i us encoratgem a continuar llegint i inventant amb els vostres fills i filles. És la millor garantia per aconseguir lectors fidels. A continuació us deixem cinc documents amb les imatges presentades a cadascuna de les categories: Infantil, inicial, mitjà, superior i personal escola. Tots i totes heu guanyat una mica i és que, l’estona que heu viscut pensant i preparant la imatge ja us converteix directament en artistes literaris i fotogràfics. MOLTES GRÀCIES!

A la imatge, trobareu el moment de la deliberació del jurat i l’entrega de premis.

1. Marta León

Moltes gràcies per donar-me l’oportunitat de poder col·laborar en aquesta dificilíssima tasca i tan bonica, tot un plaer!!!
    I enhorabona a tots els petits grans concursants que van fer una feina 10!!