CONCURS DE POSTALS DE NADAL-2019

Divendres 13 de desembre, per la tarda, el Consell d’Alumnes es va reunir per fer de jurat i escollir les postals guanyadores del Concurs de Nadal d’enguany.

Ho van fer molt bé! Al llarg de la reunió, els i les delegades van haver de triar una postal de la Modalitat A (de 1r a 3r) i una de la Modalitat B (de 4t a 6è). A continuació es va fer el recompte de vots i es van llegir les votacions, mentre que tots i totes apuntaven el recompte en el seu full. Finalment, vam descobrir a quins alumnes corresponien les postals escollides.

A la sortida de l’escola, molts nens i nenes i també famílies, van entrar a l’escola per veure les postals guanyadores.

Hem recollit 333 treballs en total! Tothom ha fet postals precioses, sobre com es celebra el Nadal en altres països, així que FELICITATS A TOTS I A TOTES pel vostre treball!

Cliqueu a la fotografia per veure totes les del Consell d’alumnes.