CONCURS DE PASTISSOS 2018

El cinema és un art sorprenent, capaç de divertir-nos, de fer-nos viatjar a llocs imaginaris, de transportar-nos en el temps, de fer-nos emocionar, de remoure’ns consciències… Sigui com sigui, el cinema mai ens deixa indiferents. Així, imagineu si ajuntem el setè art, amb l’enginy dels més experimentats rebosters. I és que avui, el gimnàs de l’escola s’ha vestit, podem dir-ho, amb catifa vermella.

Un any més, ens heu meravellat i sorprès amb les vostres creacions. Hem rebut en total, 40 pastissos i el jurat format per mestres, pares i alumnes, ha tingut una tasca realment difícil. Després de nombroses deliberacions, els pastissos premiats han estat:

MÉS GUSTÓS: nº 26, Sara Jurgová de 5èB.

MÉS GRAN: nº 4, Aleix Jiménez de P5B.

MÉS ORIGINAL: nº 15, Ian Ruiz de P3A.

Us agraïm a tothom la vostra participació i us encoratgem a continuar participant en les properes edicions. Podeu veure l’exposició complerta clicant a sobre de la imatge. GRÀCIES!