CONCURS: CONSTEL·LACIÓ LITERÀRIA PER LA SETMANA CULTURAL

Amb motiu de la Setmana Cultural, us portem un nou concurs des de la biblioteca de l’escola. En aquesta ocasió, hem reunit un total de 10 títols diferents que versen sobre una mateixa temàtica i aquesta, aquest curs, no podia ser un altra que la cura i el respecte envers la natura. És per això que des d’avui, i fins al proper dijous dia 26, us anirem presentant a través del nostre Instagram diferents imatges que us ajudaran a trobar quines són aquestes 10 obres que dediquen les seves planes a fer-nos prendre consciència de la importància de preservar el nostre entorn natural.

El fet que totes les obres seleccionades tinguin una mateixa temàtica us podrà facilitar la seva cerca. Totes formen part d’una constel·lació literària que hem anomenat ARBRES. El nom ja us pot ajudar a fer-vos una idea de les obres que s’hi amaguen. Els alumnes poden participar lliurement a través de la proposta que trobaran a la biblioteca del centre però us animem a les famílies a afegir-vos a aquesta cerca “detectivesca”. Tots els títols estan exposats a la Biblioteca, juntament amb d’altres.

Us facilitem un document per tal que, una vegada finalitzada la presentació dels mateixos, ens feu arribar les vostres respostes. Els alumnes que vulguin poden fer-ho a través de la bústia que trobaran al centre, però si voleu fer-los un cop de mà des de casa, podeu fer-ho a través del nostre correu. Alguns dels títols els trobareu en català i altres en castellà. Haureu de descarregar el document i enviar-ho emplenat tal i com us indiquem a sota. Hi haurà un reconeixement per a la persona que encerti més títols. En cas de produir-se un empat, mirarem de desempatar amb ajuda de la Comissió de la Biblioteca i algun anònim voluntari.

Clarifiquem les bases del concurs:

• Enviar al correu fotos@escolareixac.cat el document adjunt amb tota la informació sol·licitada. Els infants també poden fer-ho a través de la bústia de la biblioteca. Si desconeixeu el títol d’alguna de les obres presentades, senzillament el deixeu en blanc.
  • El termini finalitza el dijous dia 27 a les 16.30h de la tarda.

No oblideu complimentar degudament les dades del/s participant/s!

Darrera de cada títol curosament seleccionat, hi ha unes històries precioses que desitgem us despertin curiositat per endinsar-vos-hi a llegir-les. Els llibres també són llavors…