CONCURS CASTANYADA: “UN SOPAR DE POR”

UN SOPAR DE POR

Inspirats en l’exitós àlbum il·lustrat “Un sopar de por” de la Meritxell Martí i el Xavier Salomó, us proposem un nou concurs des de la biblioteca escolar.

A les ordres del gran xef Jean-Col Trinxat es prepara un sopar pels personatges més malvats i terrorífics del món. El menú és molt especial: croquetes d’àvia, cargols cuits amb la seva bava, llet podrida amb cruixent de formigues, escalivada de llangardaix… i un plat molt especial per al final!

Us proposem que imitant al xef, feu volar la vostra imaginació i en nom d’algun ésser terrorífic ideeu un menú meravellosament fastigós, volem dir deliciós!

BASES DEL CONCURS:

• Inventar un menú terrorífic, escaient al personatge ideat.
        • Portar-lo a la bústia de la biblioteca del centre fins al divendres dia 27 d’octubre. També li podeu entregar al vostre tutor/a.
        • Per la part del darrera, haureu de fer constar:
            • Nom i cognoms de l’alumne participant:
            • Classe:
        • Hi hauran tres reconeixements al menú més terrorífic:
            • D’alta cuina.
            • De cuina casolana i de proximitat.
            • De cuina sostenible.
        • Podeu presentar-vos en equip i, fins i tot, demanar ajuda a casa!
        • A la biblioteca trobareu la safata en la que heu de presentar el vostre menú.

El veredicte es publicarà als taulells d’anuncis, i a les xarxes el dimarts dia 31 d’octubre. Des de la Comissió de la Biblioteca es contactarà amb les persones premiades per fer-los entrega d’un petit reconeixement.

Les creacions estaran exposades al centre i es retornaran als autors/res, en ser retirades de l’exposició.

Recordeu que en aquestes dates, a la biblioteca podeu trobar el títol mencionat, així com d’altres que us podran inspirar en les vostres creacions.