CONCURS BIBLIOTECA: VOLEU CONÈIXER ELS TÍTOLS?

El passat dimecres 29 d’abril us vàrem convidar a submergir-vos en tres fragments per tal que descobríssiu de quin llibres havien sortit. No ens podíem imaginar que la iniciativa duraria gairebé un mes, ja que el vostre seguiment i la vostra participació han estat sensacionals. Ja heu vist que hem seleccionat històries ben diverses, amb protagonistes que feien d’herois, altres de víctimes… Tots ells molt diferents entre si però, amb un fet comú: el confinament o l’amagatall. Fins i tot, escoltant les vostres demandes, hem creat una edició especial per als més petits de l’escola. En total, entre els grans, els petits i alguns adults que també s’han animat, hem tingut una setantena de participants. El percentatge d’encert també ha estat molt elevat! Això ens complau enormement ja que us acredita a tots com a grans lectors. Esperem que no deixeu de llegir i així descobriu moltes més vides que la vostra pròpiament.

A continuació podeu descobrir, finalment, els títols que s’amagaven darrera dels textos i les il.lustracions que us hem seleccionat. Un viatge per 12 històries que captiven a qualsevol lector i que posen en evidència que, malgrat i que en algun moment de la vida ens haguem d’amagar, gairebé sempre, acabem sortint més enfortits.

La Comissió de la Biblioteca, i després de valorar l’enorme participació, ha decidit atorgar cinc premis diferents: 1 categoria petits, 3 categoria ordinària (inicial, mitjà i superior) i 1 als adults. Com que la llista d’encertants és molt elevada ens hem vist obligats a fer un sorteig públic. Us emplacem al divendres dia 29 a les 12h. En aquesta mateixa web, veureu el nom dels premiats. Ho farem a través de l’eina virtual sortea2.com. MOLTES GRÀCIES A TOTS I A TOTES PER LLEGIR, I PER LLEGIR-NOS! Aquest és el gran premi que us emporteu, sens dubte.