CONCURS BIBLIOTECA: SALA DE LECTURA TERRORÍFICA

Aquest curs, podrem tornar a recuperar l’espai de la biblioteca per al seu ús habitual: un espai de lectura. Encara però, haurem de mantenir algunes precaucions que condicionaran el seu funcionament habitual. Quan intentàvem recuperar tot el mobiliari, hem vist que ens ha estat impossible recuperar-ho tot ja que alguns elements, com ara: taules i cadires, continuen sent útils a altres espais.

És per això que ara mateix, la biblioteca té un aire “Frankenstein”, ja que està feta de “trossets” de diferents dotacions mobiliàries.

Aprofitant aquest fet, hem pensat en proposar-vos que ens porteu a l’escola les construccions terrorífiques més originals que pugueu inventar a base dels fruits de tardor. Les bases per participar en el concurs són les següents:

• Construir un ésser terrorífic i fantasmagòric a partir de fruits de tardor. Pot incloure altres materials però, la base, ha de ser un fruit típic d’aquesta època.
  • Portar-lo a l’escola durant el matí del dimecres dia 27 d’octubre. Des de la Comissió passarem per les diferents classes recollint les vostres aportacions.
  • Haureu d’incloure un paper amb les següents dades:
    • Nom del monstre:
    • Nom i cognoms de l’alumne participant:
    • Classe:
  • Hi hauran tres reconeixements: al més terrorífic, al més original i al més terriblement tendre.
  • Podeu presentar-vos en equip i, fins i tot, demanar ajuda a casa!

El veredicte és coneixerà la tarda de la celebració de la Castanyada, el divendres dia 29.

Les creacions estaran exposades a la biblioteca fins al dia del veredicte. Aleshores, ens desprendre’m d’elles, donada la seva caducitat. Les obres, fotografiades s’exposaran al web de l’escola.

Recordeu que en aquestes dates, a la biblioteca podeu trobar una àmplia selecció de relats de por que us poden inspirar. Agafeu-los i tafanegeu!

Us deixem algunes idees a la següent imatge…