CONCURS BIBLIOTECA: ESPECIAL EDICIÓ “PETITS”

Donat l’èxit que la convocatòria del concurs de la biblioteca està tenint, hem volgut fer una edició especial per als més petits de l’escola. Està pensant per als alumnes d’infantil i de 1r de primària. Si algú de vosaltres, però, vol participar en l’altra categoria pot fer-ho, no hi cap problema. Tan sols heu de triar una de les categories i concursar!.

Seguint el guió del concurs original, us proposem tres imatges de contes diferents, a on els protagonistes han hagut d’amargar-se per diferents motius. Totes tres estan estretes de contes clàssics treballats, en un moment o altre, a l’escola.

Us preguem que mostreu les imatges als vostres fills/es a veure si descobreixen de quins contes es tracta. Podeu enviar les seves respostes fent servir aquest document, al correu tabletreixac@gmail.com, fins el dilluns dia 25 de maig. Tots els encertants entraran en un sorteig amb “premi literati”. Bones lectures!