CONCURS BIBLIOTECA: AVETS LECTORS

Ara que s’apropa el Nadal i de ben segur, molts de vosaltres ja heu començat a guarnir casa vostra, us convidem a participar en un nou concurs, des de la Biblioteca de l’escola.

En aquesta ocasió, heu de mostrar-nos el vostre arbre de Nadal, amb algun element literari destacat. Podeu: fer-vos fotos llegint al seu costat, guarnir-lo amb el vostre personatge preferit, amagar-hi algun element significatiu d’alguna obra concreta…

Les bases de participació són les següents:

• TEMÀTICA: El meu arbre de Nadal també llegeix!
  • CATEGORIES: Hi haurà una única categoria per a tots els participants.
  • PARTICIPANTS: Totes les persones que desitgin participar, ja sigui de manera individual o en grup.
  • ADMISSIÓ I FORMAT:
    • Les fotografies han de ser inèdites i propietat dels autors.
    • Cal enviar-les en format jpg, png –o equivalent- al correu fotos@escolareixac.cat
  • TERMINI DE LLIURAMENT: Fins al divendres 16 de desembre a les 20h.
    • Cal fer constar: títol de la fotografia, nom i cognoms del participant i curs.
  • JURAT: Estarà format per la Comissió de la Biblioteca Escolar, els alumnes delegats de cicle superior i un membre del món de la imatge seleccionat per l’entitat convocant, o en el seu defecte, un representant de l’AMPA.
  • PREMIS: Lectura o detall relacionat amb la festivitat celebrada. S’atorgaran tres reconeixements: 1r premi, 2n premi i accèssit.

El veredicte és coneixerà durant la darrera jornada escolar del trimestre, el dimecres dia 21 de desembre, aprofitant els actes nadalencs.

Les creacions s’exposaran a la Biblioteca de l’escola i al web del centre.

Us facilitem algunes idees però us animem a que, una vegada més, deixeu volar la vostra imaginació i ens sorpreneu com feu habitualment.

Moltes gràcies, gaudiu amb les creacions i aprofiteu per contagiar-vos de l’esperit lector de la proposta.