CONCURS “AVET LITERARI”: CLOENDA

Com ja us avançàvem en un article anterior, el passat dimecres dia 15 els alumnes delegats i delegades de les classes de primària, van tenir el difícil encàrrec de seleccionar quines de les creacions al concurs eren les més destacades.

Revistes, llibres, diaris, cartolines, cartrons, suros… material molt divers que ha aconseguit convertir-se en un element decoratiu únic i singular. Creacions amb un nivell de detalls que ens han fet admirar la dedicació de cadascuna d’aquestes meravelles.

Finalment, els avets destacats han estat els següents:

EL MÉS ORIGINAL I CREATIU: “Rodolins, de la Cèlia Dorado, de 6èA

EL MÉS ESTRAFOLARI: “Ens han portat un munt de llibres!, de la Rebeca Thovar, de 1rA.

EL MÉS SENZILL I ELEGANT: “Arbre de Arrikitaum”, de la Yolanda Olivares, administrativa de l’escola.

En aquesta ocasió, hem arribat als 101 participants! Us agraïm enormement a tots i a totes les vostres aportacions. Heu confeccionat veritables obres d’art i, com ja ens ensumàvem, el vostre enginy sempre aconsegueix superar els nostres suggeriments. Si cliqueu aquí, podreu fer la visita virtual a l’exposició.

Malgrat i l’enorme dificultat que ha suposat per al jurat aquesta deliberació, cal admirar el consens que aconsegueixen establir a l’hora de determinar quines han de ser les obres reconegudes. Senyal, sens dubte, de com aconsegueixen acomplir amb escreix el seu encàrrec.

GRÀCIES A TOTS PER SEGUIR-NOS EN TOTES LES PROPOSTES. LA BIBLIOTECA ÉS UN ESPAI DE LECTURA I TAMBÉ DE TROBADA COMUNITÀRIA, ÉS EVIDENT!.