CONCERT DE NADALES

Avui, ni la boira, ni la pandèmia han aconseguit fer deslluir les Nadales del Reixac. Per consideració amb tots els alumnes assistents, i també per oferir la màxima normalitat possible a tots els infants del centre, tan als qui han assistit, com als qui ho han pogut anar seguint a través de les xarxes, hem volgut mantenir els actes previstos. Alguns, han sofert modificacions parcials i altres, els hem ajustat a les circumstàncies. I és que, si alguna cosa estem aprenent d’aquesta pandèmia és a reinventar-nos davant dels escenaris sempre canviants.

Els infants que avui han assistit a l’escola han pogut celebrar el concert de Nadal, seguint totes les mesures de seguretat i, com ja heu pogut veure a través dels Reels de l’Instagram, la seva entrega ha estat absoluta.

Us deixem un ampli recull de fotografies i també vídeos amb les diferents actuacions. Segur que reconeixeu les següents cançons:

INFANTIL I INICIAL:  “Hivern“, “Amb la llum del fanalet“, “Santa Claus Rock”, “Tió de Nadal“, “El Nadal ja és aquí“, “Christmas tree” i la marxa “Radetzky“.

MITJÀ I SUPERIOR:M’agrada el Nadal“, “Sense tu“, “Nice, nice Christmans“, “Santa Claus“, “Let it snow“. “Avui és Nadal“, “Aquí és Nadal i estic content” i fins i tot, hem interpretat cançons dels artistes autòctons, Txarango i dels Catarres.

Felicitats a tots els infants i mestres per la vostra tasca. És veritat que el dia ha despertat grisós però, sens dubte, l’acomiadem amb l’enlluernament que ens provoquen els vostres somriures.

BON NADAL A TOTHOM I ENS RETROBEM AL 2022!