CONCERT NADALES 2023

Un curs més, la darrera jornada del trimestre ha estat un dia de retrobaments i de compartir experiències. Dividits en dues franges, hem celebrat el concert de Nadal. Padrins i fillols s’han trobat al gimnàs de l’escola per gaudir de les cançons interpretades pels companys i, també han compartit una representació tots plegats. Cada concert ha constat de la cançó del nivell, de la cançó de cicle interpretada en anglès i, finalment, d’una dansa compartida.

Èxits com ara: “El Caga Tió“, “El Caganer“, “I’m a little snowman“, “Aquí és Nadal i estic content“, “Torna a ser Nadal“, “Ay, ay, ay, It’s Christimas” i d’altres ens han fet ballar, cantar, riure i abraçar-nos molt. Hem recollit més de dues-centes imatges i hem gravat totes les actuacions. Esperem que les gaudiu com ho hem fet nosaltres. BONES FESTES!

Recordeu que per accedir heu de fer-ho a través del correu amb el domini @escolareixac.cat