CONCERT DE NADAL 2020

Ha estat un any difícil per a tots, hem hagut d’aprendre a conviure amb una amenaça inimaginable que ha fet que l’escola estigués tancada durant més de cinc mesos. Malgrat i que l’activitat lectiva va continuar de manera virtual, vam enyorar moltíssim als alumnes, l’activitat diària a les aules, els seus somriures, les seves abraçades, les converses, els seus raonaments, el seu enginy, la seva espontaneïtat… Avui, tanquem un trimestre molt especial, i és que difícilment oblidarem aquest 2020.

Malgrat i que encara tenim entre nosaltres el virus, podem dir que, d’alguna manera, hem aconseguit vèncer-lo, en la mida en què hem pogut normalitzar la vida acadèmica. Encara ens queda un llarg camí per recórrer però hi ha algunes coses que aquesta pandèmia, mai ens traurà i, entre elles, és l’enorme satisfacció de veure als vostres fills i filles aprenent i gaudint. Us deixem fotografies de l’acte que hem celebrat aquest matí. Un doble concert, a on han actuat tots els alumnes i també els mestres. No se’ns acut millor manera de desitjar-vos bones festes que mostrant-vos l’espectacle d’avui.

P3: “Aquí és Nadal i estic content”

P4: “El trineu” i poema de Nadal

P5: Amb la llum del fanalet” i un poema de Nadal

1r: “La bicicleta de Nadal”

2n: “El Nadal ja és aquí”

3r: “M’agrada el Nadal”

4t: “Joguines”

5è: “Sense tu”

6è: “Avui és Nadal”

També hem cantat en anglès.

CI: “Santa Claus is coming to town

CM: “Jingle bell rock”

CS: “Mistletoe”

I, la sorpresa final que sempre ens prepara l’Alba Sospedra, una versió amb acompanyament de percussió corporal de la fabulosa “Marxa Radetzky”. Tant per al concert dels alumnes més grans, com dels més petits.

Un record molt especial i afectuós per al grup de P3B, que han hagut de viure aquest dia des de casa. De manera virtual, però, també han fet el seu petit concert. Vosaltres, també esteu en els nostres pensaments!

BON NADAL PER TOTHOM I FELIÇ 2021!

1. Sònia

Quin concert més emotiu! Moltes gràcies, Alba per estar sempre pensant en activitats que els nens i nenes puguin compartir i gaudir! I moltes gràcies a tots els mestres i les mestres de l’escola i a l’equip directiu per fer-ho possible.
    Famílies i alumnes, bones festes i feliç any nou!

2. Esther

Un bon matí compartint nadales i respectant les mesures establertes. Així hem fet la cloenda d’aquest trimestre diferent del que estàvem acostumats. Gràcies a tothom.
    BON NADAL I BON ANY A TOTA LA FAMÍLIA DEL REIXAC!!