COMENCEM ELS INTERCANVIS AMB NENS I NENES D’ARREU EL MÓN.

Com ja és tradició, el nois i noies de Cicle Superior han iniciat intercanvis  (pen pals) en anglès amb altres infants d’arreu el món, perquè per això aprenem una llengua global, per a comunicar-nos!

Al llarg del curs, els alumnes de 5è intercanviaran vídeos, cartes, postals i el que ens porti la imaginació amb l’ Eagle River Elementary School, d’Eagle River a Wisconsin (EEUU).

Per altra banda, els de 6è s’iniciaran amb l’escola d’Agraharam de la Fundació Vicente Ferrer, a Anantapur, estat d’Andra Pradesh (Índia), amb la qual ja van col·laborar els 6ès del passat curs.

Ahir ens va visitar el Lancy per fer-nos una pinzellada de la vida en aquest poble, i de la importància de l’educació, d’anar al cole i aprendre i sortir de la ignorància, sobretot per a les nenes, que han de superar moltes barreres a la Índia rural, però també a la resta del món: culturals, econòmiques i ideològiques. L’estudi les pot fer més lliures i donar-li eines per a decidir el seu futur. Gràcies Lancy!