COM PEIXOS A L’AIGUA

Ara que ja fa unes setmanes que hem començat l’activitat de piscina, us volem compartir algunes imatges d’una de les activitats estrella de primer. Inicialment, els alumnes estaven dividits en grups homogenis, en funció del nivell de cadascú. En aquests moments però, ja tots fan l’activitat plegats a la piscina gran, tot mantenint els grups per nivell. Aquesta transició pausada, els ha permès agafar molta confiança i es veuen més segurs. El desplegament de material també és molt important i totes les jornades es combinen diferents tècniques de natació amb propostes més lúdiques. A les imatges podreu entendre perquè el divendres ha esdevingut un dels dies més emocionats de la setmana per a ells.

Aprofitem per agrair a la Regidoria d’Educació la seva aposta per aquesta activitat, facilitant el suport de monitors que acompanyen als grups, possibilitant així la inclusió de tots els alumnes.