COM LI EXPLICO? XERRADA SOBRE EDUCACIÓ SEXUAL

Des de l’àmbit familiar i escolar desitgem acompanyar als nens i a les nenes, als nois i a les noies en totes les facetes del seu desenvolupament però en l’àmbit de la sexualitat acostumen a sorgir dubtes i pors davant de situacions inesperades que afecten a aquest aspecte de les seves vides.

Moltes famílies i, fins i tot el professorat, ens preguntem si és adequat parlar sobre sexualitat, a quina edat hem de començar a fer-ho, què hem d’explicar i què no, com reaccionar davant de certes preguntes i conductes, i com transmetre una educació sexual de qualitat.

Amb aquests tallers i xerrades es pretén proporcionar, claus i recursos perquè la diversitat de famílies i el professorat, podem fer educació sexual a nenes i nens en totes les etapes del seu desenvolupament.

Aquesta xerrada tindrà lloc el 21 de gener a les 17h a l’Escola Mas Rampinyo, a càrrec de la Lupe García Rodríguez, responsable de formació de Sexducacion, sexòloga i educadora social . Si esteu interessats/des no us ho perdeu. L’entrada és lliure i gratuïta.