COL.LABORACIÓ “CAMPANYA SOLIDÀRIA”

Aquest matí, els delegats i les delegades de sisè, en representació de tota la comunitat educativa de l’escola, s’han desplaçat a l’Ajuntament de Montcada per tal de col.laborar en la Campanya solidàriaRegala il.lusions“. Aquest Nadal, l’Ajuntament ha engegat la campanya amb la voluntat  de fer que els infants de Montcada i Reixac d’entorns econòmicament més vulnerables rebin regals per Nadal.

Els alumnes representants, han pogut compartir una estona amb els tècnics de l’Ajuntament, amb l’alcaldessa Laura Campos, i amb la Jéssica Segòvia -regidora d’educació- que, molt amablement, han atès i valorar aquest acte solidari. Esperem que els infants més necessitats rebin la calidesa d’aquest detall, igual que els nostres alumnes s’han sentit acollits avui al consistori. Entre tots, segur que fem d’aquest municipi, una ciutat més justat i igualitària.