CHIRIGOTA ESCOLAR

I la gran sorpresa d’aquest carnaval ha estat, sens dubte, la chirigota escolar que ens han preparat els alumnes de sisè. Amb tot el ritme propi d’aquesta dansa gaditana, ens han fet ballar i riure d’allò més. Un grup d’estudiants expliquen els entrebancs que es troben en el seu dia a dia i tota la pressió familiar que reben però, afortunadament, sempre aconsegueixen trobar estones per divertir-se. Ja ho han dit ells mateixos: “hay tiempo pal’ cachondeo y pa’ la fiesta del carnestoltes”. No us el perdeu. Podeu gaudir-lo clicant a la imatge. FELICITATS 6è!