CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA: FASE INTERNA

El dijous dia 14 varem celebrar l’esperat certamen intern per seleccionar a l’alumne que enguany representarà a l’escola a la XV Edició del “Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu alta” que tindrà lloc el 14 de març a l’Ateneu de Cerdanyola. Els propis companys i companyes de les aules de 6è varen ser els encarregats de seleccionar als 10 candidats susceptibles de representar a l’escola. Un jurat, format per mestres del centre i una representant del CRP de Montcada, van tenir el difícil encàrrec de seleccionar, d’entre aquestes 10, a la persona que definitivament serà la representant escolar.

La deliberació va ser molt complexa, donat que tots 10 van fer unes lectures sensacionals, senyal d’una conscient i meditada preparació. Finalment, però, la representat serà la Berta Villaubí i des d’aquí tornem a felicitar-la per la seva entrega i dedicació. Altres tres lectors l’acompanyaran aquell dia per donar-li tot el seu suport i recolzament. Aquests seran la Sara, la Danae i el Marc que, juntament amb ella, defensaran, si calgués, la nostra representació a la Categoria dels Grumets Verds, reservada als alumnes del Cicle Superior.

Aquest curs però, a més a més, tenim el goig de presentar a l’alumna Elizabeth Yaoui en la Categoria de Timoners, per als alumnes nouvinguts que, com sabeu, són aquells que porten menys de 24 mesos en el nostre Sistema Educatiu.

Aquesta vegada el títol proposat per als Grumets ha estat “Un ós anomenat Paddington“, del Michael Bond i tal i com ens mostra el llibre, de vegades les coses que semblen impossibles esdevenen… Així què, qui sap si aconseguim passar de fase? Molta sort i felicitats a tots i a totes!