CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA: FASE INTERNA

Aquest curs, l’escola participa per novena vegada consecutiva, al Certamen de Lectura en Veu alta. El concurs liderat per la Fundació Enciclopèdia Catalana que compta amb el suport del Departament d’Educació,  promou, com el seu nom indica, la lectura en veu alta. El passat dijous dia 2 de març vàrem celebrar al centre un acte intern per determinar quin alumne representarà en aquesta edició a l’escola.

Prèviament a això, a les aules de sisè s’ha fet un treball extraordinària per tal de conferir als alumnes eines i estratègies per millorar la seva lectura. La representant és una, però el treball sempre és conjunt. Moltes felicitats a tots i a totes per la vostra tasca. Ara tots sabeu una mica més de la importància de la postura corporal, l’entonació, la dicció, les pauses, la projecció de la veu… La lectura proposada en aquesta ocasió parla de la importància de la imaginació i res millor que la lectura per fer-ho evident! Felicitats Paula Granados! Sabem que ho faràs molt i molt bé. Molta sort en la semifinal!