CARNAVAL CURS 21-22

Després de dos anys d’importants restriccions que han anat condicionant les nostres celebracions, aquest carnaval hem pogut gaudir amb més normalitat, d’una de les festivitats més estimades pels alumnes. Una setmana carregada d’actes festius que va culminar amb la desfilada i les danses de carnaval. A través de l’Instagram us vàrem poder oferir petites mostres del gran ambient que vam viure a la pista. Per l’escola van desfilar personatges d’allò més diversos: animals, herois i heroïnes, astres, professionals diversos, princeses, pirates, músics, mags… La llista seria interminable i és que, la diversitat sempre és un valor i al carnaval, aquesta encara és més evident. Us deixem un ampli recull de fotografies de la jornada.

Si premeu a sobre dels noms dels cicles, trobareu el recull dels infants lluint les seves disfresses: INFANTIL, INICIAL, MITJÀ I SUPERIOR.

A la imatge, us deixem fotografies de l’acte exterior conjunt i també alguns vídeos.