CARNAVAL 2024: NO SIGUEU POCA-SOLTES I FEU CAS AL CARNESTOLTES

El passat divendres dia 9 de febrer la pista de l’escola va acollir una espectacular desfilada de tots els infants del centre. Més de 400 criatures van lluir de superherois, superheroïnes, animals, princeses, policies, mags, éssers fantàstics i animats i moltes altres disfresses. Vam compartir diferents danses i també vam ballar una estoneta de manera lliure. Una festa que va continuar amb la celebració de l’AMPA i la posterior rua durant el cap de setmana pels carrers de Montcada.

Us deixem els balls que vàrem compartir per cicles, i també una selecció de fotografies dels alumnes disfressats. Recordeu que per accedir a les imatges, heu de fer-ho a partir del correu amb el domini @escolareixac.cat

A la fotografia trobareu les imatges dels balls a la pista. A cada cicle podreu les fotos dels diferents grups.

INFANTIL

INICIAL