CAMPANYA DELEGATS I DELEGADES DE 1r

Ara que el curs ja ha avançat i els alumnes de primer comencen a conèixer una mica millor les dinàmiques de l’etapa, hem celebrat l’elecció del representants de les classes. Els nervis, l’emoció, la incertesa i també la il.lusió han estat presents durant tota la campanya. Una tasca que, a més a més, i sobretot, ens ha permès treballar la importància de la pertinença a l’equip, l’esforç aliè i també el propi, tot i l’exercici d’autoconeixement que, de ben segur, els nodreix ja per a properes ocasions.

Aprofitem aquest espai per felicitar a tots els alumnes, per encoratjar-los a que ho tornin a internar més endavant i, per suposat, un agraïment molt especial a totes les famílies per l’evident suport i ajuda que els hi heu fet des de casa. El representants seleccionats democràticament, han obtingut el reconeixement dels votants, tots ells, sense distinció, tenen el nostre.

Us deixem algunes imatges de les candidatures. FELICITATS ALS 51!