BOMBOLLES DE SABÓ!

Avui, dins la celebració de la Setmana Cultural d’enguany, hem realitzat una de les activitats que de ben segur, recordaran els i les alumnes de l’escola!

Fa diversos anys vam realitzar aquesta activitat en la Setmana Cultural de l’escola. Aquest curs, en la celebració del 40è Aniversari, vam pensar repetir alguna activitat que crèiem fos rellevant, per la seva singularitat i l’emoció que podia despertar en tots els infants. I així ha estat: el taller de Bombolles de sabó ha estat tot un éxit. Tothom, grans i petits, han gaudit de valent creant i perseguint tota mena de bombolles pel pati de l’escola.

Us deixem el recull de fotografies de la jornada i dos petits vídeos.