BENVINGUDES NOVES FAMÍLIES DE P3

Compartim amb tots vosaltres i amb la resta de la comunitat educativa el vídeo que us hem preparat per donar-vos la benvinguda a l’Escola Reixac. És el que us vàrem projectar a la reunió inicial. Trobareu informació d’utilitat pràctica i també, i sobretot, una petita mirada a la gran aventura que esteu apunt d’iniciar al món escolar. Caminarem plegats durant, esperem, els propers nou anys. Acompanyarem als vostres fills i filles, els veurem créixer i creixerem amb ells i elles. El proper dia 5 de setembre us esperem per començar a escriure la nostra història plegats.