AVUI ESTRENEM NOUS CHROMEBOOKS! GRÀCIES AMPA!

Avui estem molt contents i contentes! Tenim ordinadors nous per estrenar!  L’AMPA ha fet efectiva ja la inversió al centre de l’any 2021. Novament s’ha destinat a la compra de més chromebooks, en aquest cas, 14 unitats, amb un cost total de 4.914€. S’ha prioritzat el model tàctil per facilitar el seu ús a l’alumnat de cicle inicial principalment, que els fan servir setmanalment amb l’ Innovamat, un nou projecte d’aprenentatge de les matemàtiques. El centre també ha fet ja la demanda de 7 unitats  tàctils més, amb un cost de 2.757,41€, que esperem que aviat arribin al centre. En menys d’un curs acadèmic s’ha aconseguit fer realitat una dotació important d’aquests elements informàtics més actuals, necessaris en el dia a dia de les aules. Estan en constant ús diàriament!

Aprofitem per animar a les famílies a col·laborar en l’AMPA i a ser sòcies. Recordeu que l’AMPA és una entitat sense ànim de lucre, formada per pares i mares de l’escola, que de forma altruista vetlla per la defensa d’una escola pública de qualitat, unint esforços amb el centre per aconseguir aquesta fita. Sense AMPA molts projectes del centre destinats als vostres fills i filles no serien possibles!

MOLTES GRÀCIES!

1. Mabel

Estupendo!!!! Muchísimas gracias!!
    Es una gran satisfacción ver que nuestro dinero se emplea en cosas útiles para los niños y para el colegio