ARRIBADA D’EN CARNESTOLTES

El dilluns a la tarda va arribar el Rei Carnestoltes a l’escola molt ben acompanyat pels alumnes de sisè. Tota l’escola el va rebre amb una felicitat estrepitosament sonora. Al pati dringaven xiulets, picarols, panderetes, triangles, tambors i tota mena d’instruments. El pregó dels alumnes de sisè va fer un recorregut pels noms de les classes i també van reservar un espai per fer una crida al nostre compromís amb la conservació del planeta. Podeu sentir-lo si cliqueu al següent enllaç.

El Consell del bull, format pels alumnes de sisè, ens van avançar les ordres del carnaval i ens va animar a afegir-nos a la festa. Durant tota la setmana seran els encarregats de vetllar pel seu compliment, i també les aniran recordant diàriament. BENVINGUT REI I QUE COMENCI LA SETMANA DE LA DISBAUXA!