ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES

Ahir, malgrat i el dia grisos que feia, el Rei Carnestoltes va arribar al Reixac omplint-nos de color. Amb ell, els alumnes de sisè ens van regalar un fabulós pregó, a on ens conviden a viure aquesta setmana carnavalera amb alegria i precaució: “Aquest carnaval serà diferent, això sembla molt evident, aquesta dura situació, no ens traurà la il·lusió.“, ens deien.

Com ja sabeu, durant la setmana haurem de complir una sèrie d’ordres que ens ha manat el rei. El Consell del Bull, format pels alumnes de sisè, seran els encarregats de revisar si aquestes les hem complert o no. I ja ens advertíem que si no les complim, ens penalitzaran d’alguna manera: “Les ordres d’en Carnestoltes complirem, o una flexió hauràs de fer“.

Us les recordem:

DIMARTS 9: SABATES DIFERENTS

DIMECRES 10: VENIR VESTITS AMB PIJAMA

DIJOUS 11: PORTAR LA CARA PINTADA, MAQUILLADA

Desitgem que tots els alumnes puguin gaudir molt d’aquesta festivitat, malgrat i les nombroses modificacions que ens hem vist obligats a fer. Des d’aquí, una menció molt especial per al grup de 5èB que haurà de viure aquesta celebració des de casa. Sabem però, que estan complint les ordres de manera escrupolosa. QUE COMENCI LA DISBAUXA!

1. Isa

Què maco tot! Tot i que nosaltres ho passarem a casa, hi participarem en tot el que poguem. De moment avui ja hem fet classe virtual amb una sabata de cada… i demà toca pijama!
    Un petó!