ARRIBA EL REI CARNESTOLTES

Aquesta tarda ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes. Com cada any, dóna la benvinguda a una setmana plena d’actes divertidíssims i festius. I és que ell és el precursor del carnaval i la disbauxa.

Sempre ho fa molt ben acompanyat pel Consell del  Bull, format pels alumnes de sisè que ideen un pregó per festejar la seva arribada a l’escola. En aquesta ocasió, el rei ens ha proposat les següents ordres ben esbojarrades:

DIMARTS 22: PORTAR UN ELEMENT MUSICAL i és que, aquest curs, el nostre tema vertebrador de les festivitats és la música. A més a més, i a proposta dels delegats i les delegades, els alumnes de primària podran venir sense la motxilla. Respecte a l’element musical, tan pot ser un instrument real, com un casolà; picarols, guitarra, maraques, plat i cullera… Us podeu dibuixar una clau de sol a la galta, portar un pentagrama a la samarreta, venir amb barret de director d’orquestra, amb unes sabates de flamenc… el que vulgueu! Això sí, cal entrar i sortir de l’escola fent molt de soroll!

DIMECRES 23: PORTAR UN PELUIX-NINO. Serà la nostra jornada més tendra.

DIJOUS 24: VENIR VESTITS DE COLOR NEGRE. I és que, ja ens encarregarem nosaltres de posar-li color a la jornada!

El divendres a la tarda, com ja sabeu, ens toca VENIR DISFRESSATS I DISFRESSADES.

Durant tota la setmana el Consell del Bull serà l’encarregat de revisar si aquestes ordres s’han complert o no. El seu incompliment, sempre porta associat una petita penyora.

Felicitem als alumnes de sisè pel gran pregó que ens han llegit avui. Us compartim un petit fragment:

“La música totes les emocions treu

i per això has de cantar a tot arreu.

És com un sentiment,

que quan l’escoltem, uneix a tota la gent.

Nens i nenes del Reixac feu els greus,

amb ritme… i amb els peus!”