APADRINAMENT LECTOR

L’apadrinament aconsegueix convertir la lectura en un moment molt especial. Descobrir què ens diuen els llibres, desxifrar les paraules que s’hi amaguen, entendre els relats, conèixer als protagonistes resulta com una mena de miracle per als més petits, fer-ho acompanyants dels seus padrins encara ho fa més especial. Els grans, despleguen tota la seva tendresa i s’esmercen en lluir davant dels fillols, paren més atenció a la lectura i s’esforcen en conèixer el significat de totes les paraules.

Aquest curs sí, aquest curs hem pogut tornar a gaudir de l’apadrinament i no podem deixar de reconèixer la gran vàlua que tenen les activitats a on redistribuïm la organització clàssica de l’escola, per inventar-nos nous agrupaments a on grans i petits s’ajuden, col·laboren, s’escolten, intercanvien i també riuen, juguen i s’ho passen d’allò més bé.

Divendres passat va ser la primera de totes les trobades que esperem poder dur a terme aquest curs. Gràcies a tots i a totes per la vostra entrega i col·laboració. En hi tornarem a trobar!