ANTHONY BROWNE, EL DIBUIXANT DE MICOS

El passat dimarts 8 de maig, els nois i noies de 5è A, van realitzar una activitat a la Biblioteca Municipal Elisenda de Montcada relacionada amb el dibuixant i escriptor anglès Anthony Browne.

Durant un mes han pogut gaudir, en préstec, de 35 àlbums il·lustrats d’aquest autor que els han fet riure, pensar i emocionar-se amb les seves històries quotidianes o fantàstiques. I és que esperaven amb il·lusió el moment de la lectura, i això és impagable! Destaquem: Cosita Linda, Goril·la, El túnel, la sèrie d’en Willy, El meu pare, La meva mama, El meu germà.

L’ Anthony Browne sovint dibuixa primats. És un petit homenatge al seu pare, que era gran i fort, i que va morir sobtadament quan ell només tenia 17 anys.

Va començar com a il·lustrador mèdic i dibuixant de targetes de felicitació. Després va il·lustrar contes clàssics i va acabar dibuixant les seves pròpies històries.

La manera de fer servir els colors, els seus tocs d’humor i de tendresa, els seus jocs per a personetes intel·ligents, que els nostres alumnes han entès i gaudit perfectament, estableixen una complicitat, provoquen una empatia i uns moments de lectura que segur mai no oblidaran.

Els seus companys de 5è B, ja estan desitjant de començar!

Aquí teniu fotos de les activitats que s’han portat a terme a l’escola i a la biblioteca.