ANEM DE VIATGE!

El passat dimecres 25 d’octubre, els alumnes de 6è van participar en una activitat singular a la Biblioteca Elisenda de Montcada: “Anem de viatge!”.

L’objectiu principal d’aquest taller és que els alumnes sàpiguen buscar els llibres de forma autònoma per la sala infantil i tinguin més clara la  divisió entre coneixement i ficció a nivell general i que puguin situar aquestes seccions, especialment a la sala infantil.
També és bo que, segons les seves necessitats, puguin trobar un document seguint la CDU (classificació decimal universal de les biblioteques) i sàpiquen com cercar-lo al catàleg.

L’excusa per aprendre tot això, ben divertida per cert, era buscar informació per a organitzar un viatge: es van dividir les classes en equips, i cada equip tenia una destinació a una ciutat d’un país diferent.
Cada grup havia de consultar materials diversos com ara atles, revistes de viatges, catàlegs, etc.,  amb els quals van realitzar una recerca sobre el país que els havia tocat visitar.
En tornar del seu viatge, van compartir la seva informació amb la resta de la classe.

Gràcies per organitzar activitats tan engrescadores! Famílies, aquest estiu us organitzen les vacances els vostres fills i filles!

Cliqueu la imatge per a veure’n la resta.