ALUMNES A L’AIGUA! BATEIG DE MAR 2019

Després d’un curs intensíssim, amb un munt d’activitats i molt d’esforç per part d’alumnes i mestres, els nois i noies de 5è s’han batejat a l’Escola del Vent de Badalona.

El dijous 13 de juny, van anar a realitzar activitats  de navegació portades a terme pels monitors i monitores de l’Escola del Vent de Badalona. Van practicar, vela, caiac i big paddlesurf. Va ser emocionant,  i una manera divertida i refrescant de dir adéu a  aquest curs escolar.

Mireu quines fotos més maques!

1. Anna

Quina sort teniu de tenir uns profes tan guais que us porten a fer activitats al mar! que seguiu durant l’estiu fent activitats tan divertides!

2. Mía ??

De tot el curs a sigut la sortida que mes m’ha agradat moltisimes gracies a tots por aquest curs tant explendid i aquestes sortides tant divertides i sobretot aquesta!!?????

3. Sofia 5è C

Ha sigut xulíssim! M’encantaría tornar-hi a anar! Vaig aprendre molt, de tot el curs a sigut la sortida que mes m’ha agradat. Moltes gràcies per aquesta sortida!
    No vull que acabi 5è!!!