AL REIXAC JA ES RESPIRA NADAL

La decoració de la Castanyada ja ha donat pas al Nadal. Des d’ahir, el vestíbul de l’escola i els passadissos han passat de les tonalitats groguenques, vermelloses i marrons de la tardor, al blanc nadalenc. Totes les aules de l’escola han sumat esforços per convertir l’entrada en un saló de Nadal. Els elements típics guarneixen la taula central, que està acompanyada per un tradicional avet i per una càlida xemeneia. Us compartim algunes imatges perquè vosaltres, des de casa, també pugueu gaudir d’aquest espectacle. Felicitats a tots i a totes!