ACTUACIONS ALUMNES DE 5è-EXPOSICIÓ CASTANYADA

Com ja és tradició a l’escola, avui els alumnes de cinquè han fet de castanyers i castanyeres i han anat passant per les diferents classes recollint les paperines de totes les aules.

Han preparat uns rodolins, raps, endevinalles i unes dites fantàstiques que han fet delir als més petits i també als grans. Us deixem les fotos dels diferents grups, fent el recorregut per tota l’escola.

Les famílies heu pogut gaudir d’una magnífica exposició on tot l’alumnat ha mostrat la feina feta aquesta setmana: bolets, màscares, panellets, dits i magdalenes terrorífiques!

Agraïm la col·laboració de pares i de mares que avui han torrat les castanyes que podran degustar els infants aquesta tarda. També agraïm a totes les famílies que van venir a tallar les castanyes prèviament.

Felicitats a tots i a totes!

Exposició i famíliesAlumnes de 5è