ACTIVITATS DESTACADES DE LA SETMANA CULTURAL

A més a més de totes les activitats i iniciatives que us hem anat narrant aquests dies: concursos, tallers de dibuix, visites d’experts, enigmes, jocs florals, representacions teatrals… La Setmana Cultural encara ens ha portat més estímuls i propostes. Durant la Diada de Sant Jordi vàrem celebrar els Jocs Florals i també vam fer la representació teatral per als més petits però a més a més, vam visitar les paradetes del Carrer Major, després d’uns quants anys sense poder fer-ho. En dies diferents, i segons l’organització interna, tots els alumnes que així ho van voler van participar en la fira d’intercanvi de llibres, per tal de donar una segona oportunitat als llibres ja llegits. També vam organitzar trobades d’apadrinament per tal que grans i petits poguessin compartir lectures i detalls al voltant de la Diada. Segurament, però, l’activitat més destacada ha estat el taller internivell en el que tots els alumnes de l’escola es barregen per participar en una proposta oberta a totes les edats. En aquesta ocasió, han dissenyat bafarades onomatopeiques que ens han permès guarnir el vestíbul de l’escola i deixar-nos: WOW!

En l’acte de cloenda de la setmana cultural vàrem aprofitar per fer entregar dels reconeixements al concurs de pastissos, al concurs de la biblioteca i també als premiats en els enigmes.

Ara, ja hem observat com la secció de còmics de la biblioteca està una mica més demanda del que ho estava habitualment. Segurament, hem fet germinar alguna cosa i aquest, és el millor premi per al gran desplegament dedicat durant la Setmana Cultural a aquest llenguatge narratiu, sovint injustament menystingut. Que visqui la setmana cultural i que visquin els còmics!

DECORACIÓ          ENTREGA PREMIS         APADRINAMENT     INTERCANVI LLIBRES   VISITA PARADETES   TALLER INTERNIVELLS