ACTIVITAT DE PERCUSSIÓ AL REIXAC

Segurament, els qui viviu més a prop de l’escola vàreu poder sentir durant dos dies, com el centre retronava  durant la Setmana Cultural i és que, hem tingut el privilegi de dedicar dues jornades escolars a fer del Reixac un concert constant. Vàrem tenir l’oportunitat de rebre més d’una quinzena d’instruments que van permetre als alumnes del centre convertir-se en veritables músics.

Instruments molt sofisticats i d’altres de creació gairebé trival… La llista, és àmplia: el bafalón, “las tablas” africanes, els darbuka del desert, l’agogó del Brasil, el galemán de Tailàndia i els shakers fets amb carbasses de centro Amèrica per als alumnes d’infantil i d’inicial en les sessions “Percutim percutam”; el caixó flamenc i el didyeridú del aborígens australians per als alumnes del cicle mitjà i, el bombo, els goliats, les timbales, les caixes, els sonalls, les esquelles i el surdo per a la “batucada” dels de superior.

Una experiència que els ha permès aprendre per imitació, sense necessitat de llegir cap partitura, tal i com s’aprèn a tocar a moltes parts del món. En aquesta ocasió, vam comptar amb el lideratge de la factoria artística Khan Cartrö. Ha estat una delícia, moltes gràcies.

Si cliqueu a sobre dels enllaços podreu veure les fotografies dels diferents cicles, i també hi trobareu alguns vídeos: infantil, inicial, mitjà i superior. GAUDIU-LOS!