ACROBÀCIES AL CICLE MITJÀ

De la mà del gimnàs Bunkay, i liderats pels Plans de Promoció esportiva del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud els alumnes del cicle mitjà han portat a terme unes sessions especials d’acrobàcies. Salts, rodes, tombarelles, giragonses, ponts… i tota una sèrie de moviments amb els quals els alumnes han aconseguit postures que, inicialment, semblaven impossibles. Totes elles, a més a més, amb la imprescindible ajuda dels companys i companyes. Una altra de les iniciatives que l’escola ha portat a terme per tal de complementar l’activitat física que ja fem habitualment al centre i que, d’alguna manera, pretén pal·liar els efectes del sedentarisme imposat pel recent confinament domiciliari.

Les acrobàcies són, segurament, la millor combinació per aconseguir amalgamar l’esport i l’art en una única disciplina. Els infants del cicle mitjà han estat això, artistes esportius!. Podeu veure l’àmplia selecció de fotografies que us hem fet clicant a sobre de la imatge.