ACCIONS PER A UN MÓN MÉS SOSTENIBLE

El dilluns 21 de novembre el Jordi Fau ha tornat a l’escola per a impartir un taller sobre “Accions per a un món més sostenible”, adreçat a l’alumnat de 6è.

Ara just ha acabat la cimera del COP27,  a Sharm el-Sheikh (Egipte) on els països del món s’han reunit  per a pendre mesures per arribar als objectius climàtics acordats a París. És per això que aquesta xerrada, que ens agrada fer pels volts de Nadal, és més necessària que mai.

L’objectiu principal de l’activitat és donar a conèixer les diferents problemàtiques ambientals que pateix  el nostre planeta i fomentar accions per a la seva millora.
Entendre que les nostres accions individuals diàries, sobretot el consum de productes, fan el món tal  com és i que nosaltres podem actuar individualment i col·lectivament per a construir un futur millor i més sostenible. Nosaltres som el problema, però també la solució.

Després d’escoltar i dialogar amb el Jordi, segur que hem aprés el valor de l’ús de l’empatia, del coneixement i de les conseqüències de les nostres accions, i adoptarem, fent pròpies, accions encaminades a la protecció del medi ambient, accions diàries i humils, però que serviran per tal de reduir els impactes ambientals negatius al nostre estimat planeta.

Com sempre Jordi, un plaer.