6è VISITA L’INFOK!

Ela alumnes de Cicle Superior, cada dia veiem i comentem una notícia de l’INFOK, l’informatiu per nens i nenes que emet la TV3. Hi ha notícies de tota mena: esports, medi ambient, curiositats, cultura, ciència, política, economia, etc. Amb seccions ben divertides con la del Piriscopi, on s’expliquen temes científics feixucs, de manera visual, clara i entenedora.

És una feina que dona peu a parlar amb les tutores i entre companys de tots aquests temes d’actualitat i de fer-los ciutadans més desperts i crítics envers tot el que els envolta.

El passat dijous 5, les classes de 6è han tingut la sort de poder visitar les instal·lacions de la TV3 a Sant Joan d’Espí: els platós amb els seus desplegament de càmeres, llums i chroma verd, les sales de realització, el magatzem de decorats, etc. I els han explicat una mica com funciona aquest món de la televisió.

Per últim, han conegut els presentadors de l’INFOK: la Laia, la Núria i el Miquel, que tot i estar ben enfeinats, ens han fet un raconet perquè poguessin preguntar tot el que vulguessim. La xerrada amb el Miquel ha estat superinteressant i molt divertida. Al final ens ha felicitat i ens ha signat una dedicatòria per a tots.

Com que alguns dels alumnes han pogut fer de càmeres, ben aviat afegirem a l’article el vídeo que ens enviïn des de la TV3. Aquí en teniu les  fotos de la visita!