Els alumnes de 6è vam gaudir d’una jornada molt especial al Parc d’Atraccions Tibidabo. Aquesta sortida ens va permetre compartir una experiència divertida amb els companys i companyes, tot gaudint de les diferents atraccions i de les magnífiques vistes de la ciutat de Barcelona.
Al llarg del dia vam viure moments plens d’emoció, rialles i convivència, reforçant els vincles del grup en un ambient distès i festiu. La sortida va ser una gran oportunitat per celebrar plegats el final de l’etapa de Primària i crear records que segur que perduraran en el temps.


