6è: PARC D’ATRACCIONS TIBIDABO

Els alumnes de 6è vam gaudir d’una jornada molt especial al Parc d’Atraccions Tibidabo. Aquesta sortida ens va permetre compartir una experiència divertida amb els companys i companyes, tot gaudint de les diferents atraccions i de les magnífiques vistes de la ciutat de Barcelona.

Al llarg del dia vam viure moments plens d’emoció, rialles i convivència, reforçant els vincles del grup en un ambient distès i festiu. La sortida va ser una gran oportunitat per celebrar plegats el final de l’etapa de Primària i crear records que segur que perduraran en el temps.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>