4t VISITA LA BIBLIOTECA

Els dies 21 i 26 d’Octubre l’alumnat de quart va realitzar les visites a la Biblioteca Elisenda de Montcada acompanyat per mestres i mares de les dues classes.

Es tracta d’una activitat promoguda i proposada a les escoles per l’Ajuntament de Montcada i Reixac amb els objectius següents:

• Donar a conèixer la biblioteca de manera pràctica i fomentar-ne la utilització.
  • Capacitar els alumnes per ser autosuficients en la consulta i recerca de documents al catàleg o directament als prestatges.
  • Acostar els llibres als infants i fomentar el gust per la lectura.

Les bibliotecàries ens van atendre amablement i ens van explicar el funcionament de la biblioteca.

Basat en un relat amb un tòtem vam estar buscant llibres als prestatges, al catàleg Genius i vam saber localitzar cada llibre segons la temàtica o classificació on estava col·locat. També ens van explicar detalladament com s’identifiquen per la signatura de cada llibre i el significat de cada lletra o nombre de l’esmentada signatura.

La visita i les explicacions ens van agradar molt i les vam trobar molt interessants i profitoses. Som conscients d’haver après moltes coses i estem molt contents amb la forma en la que es va desenvolupar l’activitat.

Per veure el recull d’imatges només heu de clicar la foto.