3R VISITA A L’AJUNTAMENT DE MONTCADA

Durant aquests dies, els nens i les nenes de 3r hem anat a visitar l’Ajuntament.

Primer, hi vam anar els alumnes de 3r A, el dia 17 de Maig. Quan vam arribar allà, al voltant de les 10 h, vam esmorzar en el parc del darrere i ens van venir a buscar per poder començar la visita. L’alcaldessa, Laura Campos, ens va rebre al seu despatx, vam fer-nos una foto tots plegats i vam estar xerrant. Ella ens va informar dels projectes que està duent a terme l’Ajuntament i dels futurs. Nosaltres, a classe, havíem preparat una carta i unes quantes preguntes que ens interessava fer-li. Tots hi vam participar en algun moment. Ella, molt amablement, va donar respostes a totes les nostres propostes i preguntes. Després vam visitar el diari La Veu i Ràdio Montcada. Els treballadors també ens van explicar en què consisteix la seva feina. Per finalitzar, un membre de la Policia Local ens va ensenyar un dels cotxes i una moto que funciona amb energia solar. Vam poder muntar en tots dos vehicles.

A la setmana següent, el dia 24, va ser el torn dels alumnes de tercer B. Abans d’entrar a fer la visita vam anar al parc del darrere per esmorzar i quan vam acabar ja ens estaven esperant. A l’arribar ens van explicar que l’alcaldessa, Laura Campos, estava malalta i no ens podria atendre aquell dia però les regidores Jessica Segovia i Mònica Martínez ens van rebre en nom seu al seu despatx. Vam poder llegir la nostra carta i fer les nostres preguntes, les regidores, que a més són amigues de l’alcaldessa, no van deixar res sense respondre i ens van dir que farien arribar les preguntes a la senyora Laura perquè les respongués i poder així comparar les respostes. Després  vam fer la visita a Montcada comunicació, ens van ensenyar la ràdio i també com es fa el periòdic La Veu. Lamentablement aquell dia tampoc hi eren els cotxes de la policia, però vam fer una visita molt especial a les instal·lacions on els agents esmorzen,  dinen i sopen. També ens van ensenyar com fer un test d’alcoholèmia i ens van mostrar els calabossos. El policia que ens feia el recorregut, que es deia Jordi, va dir que érem molt privilegiats perquè mai ningú fa aquesta visita.

Tots dos grups vam passar un bon matí i vam aprendre moltes coses relacionades amb la nostra ciutat. A més, a l’acabar la visita ens van obsequiar amb una carmanyola per a entrepans.

Si cliqueu a la foto que ve a continuació, podreu veure les fotos d’aquell matí.