Aquesta tarda, el Consell d’alumnes Delegats de l’escola s’ha trobat per consensuar quines seran les ordres que el Consell del Bull ens farà arribar aquest curs. En aquesta ocasió, hem comptat per primera vegada amb els delegats de les aules de primer que, ara ja s’han incorporat als òrgans de participació de l’escola, són: la Núria, l’Éric, l’Álex i la Martina. Benvinguts i benvingudes. El Carnaval és a punt de començar!
1 comentari
Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Calendari
juny 2026 |
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
|
|
15
|
17
|
18
|
20
|
21
|
||
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
|
29
|
30
|
|||||
Articles recents
Comentaris recents
- Marisa en MUSEU REIXAC
- Estel en TELENOTÍCIES REIXAC
- admin en 4t: AL MUSEU D’HISTÒRIA de CATALUNYA
- Faris en 4t: AL MUSEU D’HISTÒRIA de CATALUNYA
- Mabel en TELENOTÍCIES REIXAC



Delegats i delegades! Feu molt bona feina! Ara us toca explicar-ho tot molt bé als vostres companys i companyes!