3a TROBADA DE DELEGATS I DELEGADES

El passat dijous els alumnes delegats i delegades de primària ens vàrem trobar per celebrar un nou Consell d’Alumnes delegats i delegades. En aquesta ocasió, hem pogut donar la benvinguda als alumnes de primer que, com és tradició, s’han incorporat al consell per primera vegada.

Després de raonar sobre diferents qüestions que afecten a la nostra convivència al centre: cura de les instal.lacions i el material, sensibilització respecte a la recollida selectiva de residus… hem acordat quines seran les ordres. També hem conversat sobre els artistes que demanen per a la megafonia del centre i hem ampliat el repertori de demandes.

Respecte a les ordres del carnaval, totes les aules fan les seves aportacions i és el Consell d’Alumnes Delegats qui acaba de valorar quines són les ordres més adients, donada la gran diversitat cultural que hi ha a l’escola. El dilluns, rebrem al Rei Carnestoltes acompanyat pel Consell del Bull i ens comunicarà quines són aquestes. Prepareu-vos per rebre una de les setmanes més divertides i esbojarrades del curs!