2a TROBADA DE DELEGATS – POSTALS GUANYADORES

El dimecres al matí, els alumnes delegats i delegades de les classes de primària, ens vàrem trobar a la biblioteca de l’escola, amb dos importants encàrrecs: d’una banda, seleccionar la postal guanyadora que us felicitarà els Nadals a les famílies del centre i, de l’altra, deliberar quins dels avets literaris presentats al concurs de la biblioteca, rebran una menció especial.

La jornada va ser molt intensa, divertida i fins i tot, emocionant. En aquest article no us podem desvetllar el nom dels avets premiats, però el dimecres dia 22 els coneixereu.

Pel que fa a la postal guanyadora, la tasca sembla cada vegada més difícil i és que de les 18 postals finalistes, els alumnes delegats i delegades han hagut de seleccionar només dues. Una per a la modalitat A, reservada als grups de 1r, 2n i 3r i la modalitat B, per als de 4t, 5è i 6è. Els alumnes guanyadors han estat el Mario Sáez de 2nC i la Núria Crespín de 6èC, respectivament. Les il·lustracions són sensacionals, com podeu apreciar. Volem també felicitar, però, als més de 250 alumnes que han participat en aquesta activitat ja que el seu enginy i la seva creativitat no deixa de meravellar-nos.

Us compartim les imatges guanyadores i alguns moments de la trobada. Gràcies delegats i delegades! La vostra tasca és realment complexa però l’assumiu amb una responsabilitat admirable.