2ª TROBADA DE DELEGATS I DELEGADES

El passat dijous dia 15 vàrem celebrar la segona trobada de delegats i delegades del curs amb diversos encàrrecs. D’una banda vàrem seleccionar les postals guanyadores per felicitar-vos les festes aquest Nadal. A aquesta qüestió li dedicarem un article especial, per tal de poder compartir-vos com a va anar la deliberació i mostrar-vos totes les imatges finalistes. D’altra banda, vàrem abordar diverses qüestions, la més destacada sobre el reciclatge i la recollida selectiva de residus.

Des de ja fa uns mesos ens van instal.lar als exteriors de l’escola uns contenidors diferenciats per tal de separar el paper, del plàstic i del rebuig general. Hem pogut comprovar però, que no tots els infants tenen gaire clar a on va cada residu i des de les aules, s’ha fet un treball per tal d’ensenyar i conscienciar als alumnes en la necessitat de diferenciar cada resta. Amb ajuda dels delegats i les delgades vàrem col.locar unes imatges que esperem ajudin als dubtosos a identificar correctament a on va cada residu. A més a més, també vàrem treballar en la creació d’un stopmotion que esperem poder presentar-vos tot just tornar de vacances, per demanar al consistori que considerin la necessitat de fer la retirada del plàstic, tal i com fan amb el paper. El volum de residus d’aquest material és important i ens qüestionem si és el personal de neteja de l’escola qui se n’ha d’ocupar.

Per ara, us compartim tan sols algunes imatges de la trobada. La resta, les veureu quan haguem pogut finalitzar el muntatge que estem enllestint per trametre a l’Ajuntament.

Volem felicitar a tots els alumnes pel seu compromís i la seva seriositat amb una qüestió tan cabdal com aquesta per al futur del planeta. Generar consciència en les noves generacions és, segurament, la millor manera de garantir que el futur sigui realment sostenible.