1ª TROBADA DE DELEGATS/DES DE CICLE SUPERIOR DEL MUNICIPI

El divendres 25 de novembre els delegats i delegades de la nostra escola, acompanyats per dues tutores, s’han trobat al Kursaal amb la resta de nens i nenes amb aquest mateix càrrec de la resta de Montcada.

Per arribar a aquesta trobada el recorregut ha estat llarg: durant el mes de setembre, els nois i noies que estaven interessats en ser delegats i delegades van presentar la seva campanya. Va ser superemocionant escoltar-los i veure els pòsters i presentacions que van realitzar! A l’octubre es va votar i des de llavors, que els companys i companyes triades, estan fent aquesta funció representativa amb molta professionalitat, tant a l’escola, com en aquesta trobada.

De dreta a esquerra: delegats i delegades de 5è B, 6èA, 6è B i 5è A

Les Trobades anuals de Delegats i Delegades de Primària a Montcada i Reixac, formen part d’un projecte, liderat des de l’ajuntament, que pretén ser un exemple pràctic d’ensenyar-aprendre una determinada forma de convivència, oberta i participativa, alhora que corresponsable i solidària, i es ve portant a terme des de fa ja uns anys.

També s’aprofita la Trobada per generar un espai lúdic d’autoaprenentatge i empoderament, així com motivar per a una participació activa i amb sentit dins del projecte de municipi.
D’aquesta manera, aquesta reunió esdevé un espai d’intercanvi social d’experiències entre els diferents centres de primària, que els nostres nois i noies transmeten després a la resta de companys i companyes de classe.

Finalment, volem fer esmena en aquest article de la primera Trobada dels Consellers i Conselleres Municipals, que va tenir lloc la passada setmana, i on van prendre possesió del seu càrrec els nous representats de 5è. La novetat és que ho vam poder seguir in streaming des del cole! L’acte va estar presidit per l’alcaldessa Sra. Laura Campos, i el regidor d’infància i juventut, Sr. Gerard Garrido. Es va convidar també a la resta de regidories i als regidors de l’oposició.

Va ser molt interessant i emotiu assistir-hi al ple i ara vosaltres, ja en diferit, el podeu veure en aquest enllaç.

Gràcies per aquestes iniciatives!