1a REUNIÓ CONSELL D’ALUMNES DELEGATS I DELEGADES DEL CURS 22-23

El dijous dia 27 vàrem celebrar la primera reunió del Consell d’Alumnes delegats i delegades d’aquest curs. Un òrgan format pels alumnes de primària – a excepció dels 1rs que s’incorporaran al 2T- que han estat triats de manera democràtica des de les seves aules, com a representants de les diferents classes. En total, 20 infants que van portar la veu del sentir general de l’escola.

Vàrem tractar diversos temes, sobre l’estat de conservació d’algunes instal.lacions i l’ús negligent que en ocasions se’n fa, també van reclamar l’arribada del bibliopati el més aviat possible. Vàrem mostrar els carretons que estrenarem aquest curs per treure les joguines al pati, com a demanda del Consell d’alumnes del curs passat i també vàrem estar raonant llargament sobre possibles propostes musicals al sistema de megafonia instal.lat al centre… Finalment, varen fer de jurat del concurs de la biblioteca.

Hem de destacar l’enorme responsabilitat, seny i sentit comú que han mostrat amb tots els temes tractats i cal felicitar-los per les aportacions pertinents i assenyades. Una vegada més, ens va acompanyar la Montse León que, com a TEEI de l’escola els ha conegut i vist créixer al llarg de tota l’etapa. Gràcies a tots i a totes per la vostra impecable tasca. Ens veiem properament!